Pomoč na destinaciji

Pomoč na destinaciji

Dežurni center

Kljub skrbnim pripravam in želji, da bo počitniški čas za vse naše goste brezskrben in doživet, pa se kljub temu lahko zgodi, da gre kaj narobe.

V Relaxu skrbimo za svoje kupce, zato smo za Vas organizirali 24-urni dežurni center, ki Vam je na voljo 24-ur na dan, 365 dni v letu, in sicer na tel. št. 02 87 70 222;

Naloga dežurnega centra je reševanje nastalih težav in nevšečnosti,

  • ko ste že na počitnicah ali na potovanju.
  • Ko ste na poti z našim organiziranim prevozom, pa uporabite dežurne številke navedene na obvestilu o odhodu.

Pokličite nas, z veseljem Vam bomo pomagali.

Kaj storite v primeru reklamacije?

V primeru, da niste zadovoljni z izbranim objektom, sobo ali storitvijo, Vas prosimo, da se obrnete na recepcijo nastanitvenga objekta, tam Vam bodo zagotovo rešili Vaš problem.

V primeru, da nastalih težav niste uspeli prijazno rešiti, se takoj obrnite na našega predstavnika, ki Vam je dolžan čim hitreje rešiti problem.

Lahko se zgodi, da naš predstavnik ni dosegljiv v trenutku, ko ga najbolj potrebujete, zato Vam je na voljo naš dežurni center s 24-urno telefonsko številko 00386 (0) 2 87 70 222.

Pokličite, v najkrajšem možnem času Vam bomo pomagali rešiti nastali problem.

V primeru reševanja reklamacij Vas prosimo, da upoštevate postopek reševanja reklamacij, ki je naveden v splošnih pogojih pod točko 21, saj nam le tako omogočate sprotno spremljanje kakovosti agencijskih storitev, kakor tudi storitev naših dobaviteljev.

Relaxovi predstavniki

Na skoraj vseh počitniških krajih so Relaxovi predstavniki, ki bodo poskrbeli za Vaše brezskrbne počitnice. Na voljo so Vam za razreševanje kakršnih koli problemov, nejasnosti in tudi v nujnih primerih. Njihove informativne ure in telefonske številke so izpisane na informativnih tablah ali v mapah. Kadarkoli boste želeli kakšne informacije ali boste potrebovali pomoč, se obrnite na njih.

Informativne table in informativne mape.

V vseh hotelih so na ustreznih mestih nameščene Relaxove informativne table in mape z namenom informiranja v času Vašega počitnikovanja. Bodite pozorni na njih, saj so lahko odličen vir informacij o deželi v kateri počitnikujete.

Na tabli ali v mapi je naveden čas obiska našega predstavnika, čas odhoda ob Vaši vrnitvi domov, našli pa boste tudi nasvete za oglede in izlete.

 

NIKOLI NISTE SAMI, VEDNO SMO Z VAMI!