Dravograd, 24. 3. 2020

Spoštovani kupci!

Obveščamo vas, da je za obdobje izrednih razmer v zvezi s pandemijo COVID-19 družba Relax turizem, d. d., morala sprejeti odločitve v zvezi z zavarovanjem vašega vplačanega zneska za počitnice ali potovanje, zato vam v nadaljevanju želimo odgovoriti na dve najpomembnejši vprašanji:

1. Kako ravnati, če je Relax turizem, d.d. zgolj posrednik pri prodaji turističnih aranžmajev nekega drugega organizatorja (tujega ali domačega)?

Za vse aranžmaje, kjer družba Relax turizem, d.d. nastopa kot posrednik velja, da vas bomo tudi v bodoče obveščali o vseh novostih. Pričakovati je namreč, da bodo tudi drugi organizatorji v EU ter drugi ponudniki storitev izven Slovenije v prihodnjih dneh ravnali tako, kot so do sedaj ravnale mnoge letalske družbe, ladjarji in organizatorji turističnih storitev v Italiji, na Nizozemskem ter v Švici, ki so izdali dobroimetja in tako zaščitili vaš interes. Nekateri organizatorji potovanj so celo sprejeli izredne ukrepe in do določenega datuma nudili brezplačno prestavitev termina ali zamenjavo vašega aranžmaja za drug aranžmaGlede na to, da je Relax turizem, d. d., v tem primeru zgolj posrednik nakupa,  vas prosimo, da nas občasno pokličete, saj v navedenih primerih veljajo izključno splošni pogoji in navodila organizatorja vašega kupljenega aranžmaja. To pomeni, da smo vaš vplačan znesek že nakazali drugemu organizatorju in da je od njega odvisno ali bodo vplačan znesek vrnili, izdali dobroimetje ali omogočili prestavitev na drug termin.

2. Kako ravnati, če je družba Relax turizem, d.d. organizator kupljenega aranžmaja?

V primeru morebitne vaše enostranske odpovedi do 30 dni pred odhodom vam bomo zadržali že nastale administrativne stroške in stroške odpovedi. Za razliko vplačanega zneska pa vam bomo izdali vrednostnico kot dobroimetje, ki ga boste lahko vnovčili z nakupom istega ali drugega turističnega aranžmaja v organizaciji družbe Relax turizem d.d. Zato vas prosimo, da počakate z odpovedjo do 30 dni pred odhodom, saj vas bomo v primeru naše odpovedi pravočasno obvestili in vam izdali dobroimetje za celotni vplačan znesek. V primeru, da dobroimetja ne boste mogli izkoristiti, vam ga bomo vrnili. 

 

Ob koncu naj samo še opomnimo, da v poslovnem sistemu Relax  organiziramo počitnice in potovanja že 30 let. V teh letih smo ustvarili pošten, odgovoren in korekten odnos z vsemi udeleženci, še posebej pa s svojimi kupci. Verjamemo, da boste v danih razmerah razumeli našo prošnjo in nam omogočili takšno odločitev, saj smo vaš vplačan znesek že nakazali dobaviteljem za potrditev »first minute« popustov. 

 

Zahvaljujemo se vam za razumevanje in zaupanje.

                                                                                                                                    RELAX TURIZEM d.d.

                                                                                                                     Mag. Karmen Kosec, pred. upr. odb.


Kljub temu, da smo začasno zaprli vrata naših poslovalnic, smo vam še vedno na voljo 24 ur na dan na telefonski številki 02 87 70 224, na elektronskem naslovu info@relax.si ali na dežurnih telefonskih številkah naših poslovalnic (kliknite za seznam TUKAJ).